Новини - Телерадіокомпанія ВТВ плюс

Ваш улюблений проект на ВТВ плюс?

четверг, 15 декабря 2011 г.

Конкурс «Намалюй свою казку»: визначення переможців вже незабаром!

У ці дні незалежне професійне журі переглядає та класифікує роботи маленьких художників. Після чого на малюнки чекає оцінювання. До редакції ТРК ВТВ плюс надійшло більше 500 малюнків з Херсона та області. Журі визначить 30 переможців. Кожен з них до Дня Святого Миколая отримає не лише подарунки, а й море позитивних емоцій на святі від організаторів та партнерів конкурсу. Відео

14 грудня - День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Серед нас ще є ті люди, хоча їх з кожним роком стає менше, в яких слово «Чорнобиль» викликає справжню біль.
Здавалося, ще вчора він - випускник Ленінградського пожежно технічного-училища, а вже сьогодні сам читає лекції з пожежної безпеки. Андрій Кремзель вчить тому, що знає сам, він пожежник зі стажем - 36 років. Як гасити пожежі знає не лише в теорії. Однак найголовніша та найстрашніша практика в його житті була в самому Чорнобилі.
У 1987 році центральним апаратом пожежної охорони Радянського Союзу був створений зведений загін з охорони Чорнобильської атомної станції, який формувався з пожежників різних регіонів країни. Їх налічувалося 6217 осіб, зокрема 103 з Херсонщини. Серед них Андрій Миколайович, який очолив штаб протипожежної служби по ліквідації аварії на ЧАЕС.
Коли Андрій Кремзель прибув до Чорнобиля йому було 49 років. Він покинув родину на півтора місяці. І хоча, він розумів, що це відрядження нічого доброго не принесе, відмовитися не міг, як каже, мораль не дозволяла.
Як каже Андрій Миколайович, пам'ять з часом стирає деталі. Але забути все пережите - неможливо. Та чи потрібно? Адже саме завдяки таким героям, їх подвигам та великому альтруїзму, проявленому 25 років тому, ми живемо сьогодні. Нажаль деякі вже цього не пам’ятають, а деякі взагалі не хочуть пам’ятати. Відео

«Палладі» - 75!

У червні 1936 року в місті заснували підприємство з будівництва залізобетонних доків для Балтійського та Чорноморського пароплавств. Адже будь-який, наймогутнішій флот, військовий чи громадянський, уявити без судноремонтної інфраструктури неможливо. У 1970-му, його перейменували на честь руського фрегата «Паллада». На заводі «Паллада» багато чого пов’язано з поняттям «вперше». Тут вперше застосували високоміцні, морозостійкі суднобудівні бетони, залізобетонні понтони замість сталевих. Херсонські доки – вражають за габаритами і нагадують скоріше міні–місто з автономним життєзабезпеченням. Вони – бездоганні з точки зору якості. За часів «холодної війни» західна преса називала їх «дивом 20 століття». Факт! Російський атомний підводний човен «Курськ» підіймали на док херсонського виробництва! Хоча в операції брали участь кращі міжнародні сили та розуми! Конструкція понтонів та баластних відсіків гарантують повну екологічну безпеку. Якірна система забезпечує надійну стоянку дока при вітрі до 40 метрів на секунду! При мінус 25 зовні, у середині херсонського дока - + 18! За часів існування заводу, тут побудовано понад 90 плавучих доків. Серед замовників херсонського підприємства – країни з традиційно розвинутим суднобудуванням: Японія, Північна та Південна Корея, Фінляндія, Туреччина. Після розвалу Радянського Союзу, значний вклад у справу виходу підприємства з кризи внесли директори заводу Віталій Рудович, Віктор Дяченко, Микола Слуцький. Головна мета всіх керівників ХДЗ «Паллада» - зберегти колектив. Адже докобудування – це традиції, ремесла, науковий прогрес, інженерна думка – без цього неможливо уявити конкурентоспроможне підприємство! У палладівців є знання, майстерність, світовий досвід. Заводчани взмозі окрім плавдоків перейти на проекти, потрібні ринку: будівництво плавучих автономних електростанцій, готелів, морських платформ, причалів, заправок для малотоннажних суден та хвильорізів. 75 років існування державного заводу довели: такі доки, будують тільки у Херсоні! Відео

Херсонських водіїв штрафи не лякають

З початку року на дорогах Херсонщини сталося 596 аварій, в них загинуло 125 людей і 726 отримали травми. Статистика за причинами ДТП вражає: 27 відсотків з них сталися через перевищення швидкості, 17-ть – порушення правил маневрування, 13-ть спричинені перебуванням водіїв за кермом у нетверезому стані, 12-ть – порушеннями правил проїзду перехресть, на вину пішоходів, обгін та інші чинники припадає 23 відсотки ДТП. У ДАІ також проаналізували статистику скоєння ДТП за днями тижня. Більше всього їх стається, вдумайтеся, у суботу, п’ятницю та неділю, коли інтенсивність транспорту на дорогах менша. За годинами ж доби пік аварійності припадає на відрізки часу з 18-ї до 21-ї та з 12-ї до 15-ї години. Відео

Вулиці Херсона затоплені

Це архівні кадри телеканалу за 2010-й рік. Вулиці Херсона після дощу. Причина потопу - забиті зливові каналізації. Про це журналісти ТРК ВТВ плюс розповідали вже неодноразово.
Грудень, 2011-ий рік. Достатньо проїхати лише декількома вулицями, аби переконатися, час минає, а проблема залишається. Це вулиця Залегерсег. Як бачимо, у калюжі - ні кінця, ні краю.
Далі вулиця Кулика. Не вистачає лише човна.
Самою «заливною» стала ділянка неподалік від перехрестя вулиць Кулика / Чорноморська. Глибина калюж досягає до 20-30 см. І про те, що щось робиться, аби ліквідувати потоп, як бачимо, жодного натяку. Це був лише маленький дощ, а якщо він затягнеться на декілька днів? Тоді херсонцям вже точно без човна не обійтися. Відео