Оксана чек з тієї покупки зберегла. Тільки от звертатися нікуди не збирається. Адже, як каже, плавлений сирок не коштує тих нервів, які доведеться при цьому витратити. В обласній інспекції у справах захисту прав споживачів констатують – випадки, коли люди знаходять у продуктах сюрпризи, – не рідкість. Останнім часом сюди приходить все більше споживачів зі скаргами на товари, послуги та продукти харчування. З початку кварталу до інспекції звернулися більше 250-ти чоловік. Однак, якщо скласти своєрідний рейтинг скарг, то на першому місці – нарікання на неякісні непродовольчі товари, на другому – послуги, в тому числі і ЖКГ, і вже третє місце посідають скарги на продукти. Відео
Комментариев нет:
Отправить комментарий